Šifra: 16473
Destinacija kao brend
1.980,00 rsd
Prodavnica: Makart - drugačiji od drugih
Brend: Makart
Anet Pričard, Najdžel Morgan<br />Turizam i putovanja<br />Barkod: 9788671024549<br />Broj strana: 430<br />Pismo: Latinica<br />Povez: Mek<br />Godina izdanja: 2015<br />Upravljanje reputacijom mestapriredili: Najdžel Morgan, Anet Pričard i Rodžer PrajdDa li određena mesta imaju privlačnost i ugled koje zaista zaslužuju? Ne uvek. Veoma je teško ubediti ljude da promene svoje utiske, o tome koja su mesta poželjna za život, za rad, za studiranje ili za odmor, pa čak i ikuda bi bilo najbolje otići na jednodnevni izlet ili upoznavanje kulturne baštine. Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Koka-kola, Najki ili Soni kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posetilaca.Usredsređujući se na čitav niz studija slučaja širom Evrope, Amerike, Afrike, Srednjeg Istoka i Azijskog Pacifika, autori ove knjige ukazuju nam na to da brendiranje usmereno na jasno definisane ciljne grupe, određene na osnovu istraživanja, a i motivisanja potoršača, vodi ka sigurnom uspehu.
10%
10%
10%
10%
10%
10%
10%
10%