Šifra: 8525
Apokalipsa i marketing
1.098,00 rsd
Prodavnica: Makart - drugačiji od drugih
Brend: Makart
Dejvid Karson, Priredili Stiven Braun Džim Bel<br />Marketing<br />Barkod: 9788671020762<br />Naslov originala: Marketing ApocalypseDa li je marketing u krizi? Pojedini stručnjaci smatraju da marketinški principi više ne odgovaraju "stvarnom svetu" marketinških menadžera, a sve veći broj teoretičara najavljuje ništa manje nego "kraj marketinga".U četrnaest eseja izloženih u ovoj knjizi istražuje se koliko su takva predviđanja tačna i naučno opravdana. Autori proučavaju tekuće stanje marketinške nauke i predlažu razne vizije marketinga namenjene dvadeset prvom veku. U rasponu od naratologije do feminizma, ova proroštva su uvek osvešćujuća, često provokativna i ponekad uznemirujuća. Apokalipsa i marketing je obavezno štivo za sve one koje interesuje budućnost marketinga.
10%
10%
10%
10%
10%
9%
10%
10%